Πρώτο στάδιο: οι φοιτήτριες/ητές πηγαίνουν σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου παρακολουθούν τη διδασκαλία Μαθηματικών Ενοτήτων (χωρίς να παρεμβαίνουν). Διάρκεια: περίπου 4 εβδομάδες
Δεύτερο στάδιο: οι φοιτήτριες/ητές πραγματοποιούν εικονικές διδασκαλίες στις/στους συμφοιτήτριες/ητές τους. Σε αυτό το στάδιο οι φοιτήτριες/ητές προετοιμάζουν-ολοκληρώνουν σχέδια μαθήματος και προσπαθούν να αντιμετωπίσουν οτιδήποτε μπορεί να προκύψει στην εικονική τους τάξη. Διάρκεια: περίπου 4 εβδομάδες
Τρίτο στάδιο: οι φοιτήτριες/ητές προετοιμάζουν το σχέδιο μαθήματος που θα διδαχθεί και διδάσκουν μόνες/οι τους στο σχολείο, όπου παρακολούθησαν τη διδασκαλία των Μαθηματικών Ενοτήτων.
Βιβλιογραφία
Δημητριάδου, Κ.Νέοι προσανατολισμοί της Διδακτικής. Προσαρμογή της διδασκαλίαςστιςεκπαιδευτικές προκλήσεις του 21ουαιώνα. Αθήνα:Gutenberg, 1ηέκδ. 2016.Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 50658468
Κασσωτάκης, Μ. & Φλουρής, Γ.Σύγχρονες απόψεις για τις διαδικασίες της μάθησης και τημεθοδολογία της διδασκαλίας.Αθήνα: Γρηγόρης, 2013.