Γνωστική Περιοχή: | Διδακτικής | ||
Εξάμηνο: | 4o | ||
Κωδικός: | 42601 | ||
Τύπος Μαθήματος: | Επιλογής | ||
Ώρες Διδασκαλίας: | Θεωρία: 2 | Άσκηση: 2 | Εργαστήριο: 0 |
ECTS : | 5 | ||
Ιστοσελίδα Eclass: | Για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα, πατήστε εδώ. | ||
Διδάσκοντες Μαθήματος: | Παναγιώτα Κοντού | ||
Περίγραμμα μαθήματος: | Για να δείτε ή να αποθηκεύσετε το αρχείο πατήστε εδώ. |
Περιεχόμενο
- Θεωρητικό πλαίσιο. Πλεονεκτήματα και πιθανοί κίνδυνοι της χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών για τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Διδακτικές συνέπειες.
- Εκπαιδευτικό λογισμικό για τα Μαθηματικά: Λογισμικά δυναμικής Γεωμετρίας. Λογισμικά συμβολικού χειρισμού.
- Εργαλειακή ενορχήστρωση. Διδακτικά σενάρια που ενσωματώνουν τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών. Πλατφόρμες ψηφιακών διδακτικών σεναρίων.
- Διερευνητικές δραστηριότητες.
- Ηλεκτρονικά Περιβάλλοντα μάθησης.
- Εργαλεία κατασκευής Εννοιολογικού χάρτη.
- Εργαλεία Αξιολόγησης Διδασκαλίας.
- Εφαρμογές σε συγκεκριμένα περιεχόμενα των σχολικών Μαθηματικών.
Βιβλιογραφία
- Κυνηγός Χ., Το µάθηµα της Διερεύνησης: Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών για τη Διδακτική των Μαθηµατικών, Εκδ. Τόπος, 2011. Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 12931999
- Σολομωνίδου Χ., Νέες Τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία: Εποικοδομισμός και σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης, Εκδ. Μεταίχμιο, 2006. Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 24194
- Κόμης Β. Ι., Εισαγωγή στις εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τεχνολογιών Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Εκδ. Νέων Τεχνολογιών, 2η εκδ., 2019. Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 86201075
Πρόσθετο Διδακτικό Υλικό
- Artigue M., Batanero C., Kent P., & Artigue, M., Mathematics thinking and learning at post-secondary level. Information Age Publishing, 2007.
- Clark-Wilson A., Robutti, O. and Sinclair, N.,The mathematics teacher in the digital era. AMC, v. 10(12), 2014.
- Holton D. and Artigue M., The teaching and learning of mathematics at university level: An ICMI study, Springer Science & Business Media, v. 7, (2001).
- Hoyles C. and Lagrange J. B., Mathematics education and technology: Rethinking the terrain. Berlin, Germany: Springer, 2010.
- John P. and Wheeler, S., The digital classroom: Harnessing technology for the future of learning and teaching. David Fulton Publishers, 2015.
- Kelly A. E., Lesh, R. A. and Baek J. Y. (Eds.), Handbook of design research methods in education: Innovations in science, technology, engineering, and mathematics learning and teaching. Routledge, 2014.
- Woodcock J., Software engineering mathematics. CRC Press, 2014.