Γνωστικό αντικείμενο: | Αγγλικά |
Πτυχίο: | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
Διδακτορικό: | Doctorate in Education (EdD) Linking Vocational Educational to the World of Employment. The Case of Business English in Greece |
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα: | Διδακτικές μέθοδοι και εργαλεία στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας, Αγγλικά για ειδικούς σκοπούς, Αγγλικά και Νέες Τεχνολογίες |
Γραφείο: | 220, 2ος όροφος, κτήριο Β |
Ώρες Γραφείου: | Τετάρτη 16:00-18:00 |
E-mail: | marbatsila@uth.gr |
Ολοκληρώνοντας τις προπτυχιακές της σπουδές στο Michigan των ΗΠΑ, η Μπατσίλα Μαριάνθη σπούδασε στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), ενώ το 2017 έλαβε το πτυχίο της στην Ισπανική Γλώσσα και τον Πολιτισμό (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο). Το 2003 έλαβε ετήσια μεταπτυχιακή επιμόρφωση στη Διοίκηση των Εκπαιδευτικών Μονάδων της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, το 2004 έλαβε τον πρώτο μεταπτυχιακό της τίτλο (Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής – Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο), το 2009 έλαβε τον δεύτερο μεταπτυχιακό της τίτλο (Σπουδές στην Εκπαίδευση – Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο), ενώ το 2017 το διδακτορικό της δίπλωμα στο Milton Keynes, UK –, Department of Languages). Από το 2016 διδάσκει στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. του Βόλου τα μαθήματα «Διδακτική Μεθοδολογία», «Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας» και «Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας» και από το 2018 έως σήμερα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, τα μαθήματα «Αγγλικά Ι», «Αγγλικά ΙΙ», «Αγγλική ορολογία στην Πληροφορική» και «Αγγλική Ορολογία στη Βιοϊατρική» στα τμήματα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική, Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, και Μαθηματικών. Ήταν ιδιοκτήτρια και διδάσκουσα και η ίδια της Αγγλικής Γλώσσας σε ιδιόκτητο φροντιστήριο ξένων γλωσσών για 9 έτη, έχει διδάξει την Αγγλική Γλώσσα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενική και Επαγγελματική) για 18 έτη, ενώ από το 2011 έως το 2018 εργάστηκε ως Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Καρδίτσας και Τρικάλων και νυν (από το 2018) Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, ΠΕ.ΚΕ.Σ. Θεσσαλίας. Ως Σχολική Σύμβουλος και Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου έχει διεξάγει επιμορφώσεις εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας αλλά και όλων των ειδικοτήτων και εκπαιδευτικών βαθμίδων τόσο σε παιδαγωγικά όσο και σε επιστημονικά-διδακτικά θέματα (>600 ώρες επιμόρφωσης). Έχει επιβλέψει πτυχιακές εργασίες της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, έχει συμμετάσχει από το 2003 ως αξιολογήτρια προφορικού λόγου της Αγγλικής γλώσσας επιπέδων Α-Γ σε πολλές εξετάσεις (KPG), έχει συμμετάσχει σε πολλές ημερίδες και συνέδρια με εισήγηση της ιδίας, είναι μέλος συντακτικής, οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής συνεδρίων και περιοδικών, είναι κριτής διεθνών και ελληνικών επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων, είναι αξιολογήτρια εκπαιδευτικού υλικού της Αγγλικής γλώσσας του Υπουργείου Παιδείας/ΙΕΠ για τα νέα προγράμματα Σπουδών ΕΠΣ/ΞΓ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα κινούνται γύρω από τις διδακτικές μεθόδους και εργαλεία στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας, τα Αγγλικά για ειδικούς σκοπούς, τα Αγγλικά και Νέες Τεχνολογίες. Έχει γράψει 4 βιβλία και εργασίες σε ελληνικά (6) και διεθνή (7) περιοδικά και ελληνικά (6) και διεθνή (16) συνέδρια με κριτές, με ετεροαναφορές για το έργο της.
Δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch., Vavougios, D. (2014) Entering the Web-2 – Edmodo World – to Support Learning. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET, Volume 9, Issue 1, pp 53-60, ISSN: 1863-0383.
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch., Vavougios, D., Ioannidis G.(2015) Factors that influence the application of Web 2.0 based techniques for instructional purposes- A case study – to Support Learning. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET,. ISSN 1790-9899 Volume 10, Issue 4, pp 15-21
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch. (2016) “Once upon a time there was…” A Digital World for Junior High School Learners. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET,. ISSN 1790-9899 Volume 11, Issue 3, pp 42-50
- Tsihouridis, Ch., Batsila, M. (2016). The siLang Simulation Tool for Business Secondary Technical Education E.S.P. Students. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET,. ISSN 1790-9899 Volume 11, Issue 4, pp 61-69
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch., Tsihouridis, A. (2017). “All for One and One for All”- Creating a Mobile Learning Net for ESP Students’ Needs. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET, ISSN: 1863-0383 Vol 12, No. 4, pp. 17-38
- Batsila, M. & Tsihouridis, C. (2018). Vocational Business Learners’ English Language Skills Competence Through Games-Based Learning (GBL). A Case Study, A cura di G. Ragone, L. Reitano. Quality in Blended Learning, Aracne editrice, Febbraio 2018, pp. 151-167. ISBN: 978-88-255-1063-8. DOI: 10.4399/978882551063810 http://www.aracneeditrice.it/index.php/ pubblicazione.html?item=9788825510638&tab=indice
- Tsihouridis, Ch., Vavougios, D., Batsila, M., &. Ioannidis, G., S. (2019). The optimum equilibrium when using experiments in teaching – Where virtual and real labs stand in science and engineering teaching practice. International Journal of Emerging Technologies in Learning. iJET, (in editing).
Ελληνικά επιστημονικά περιοδικά
- Μπατσίλα, Μ., Τσιχουρίδης, Χ. (2013). Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς. Μελέτη περίπτωσης. Ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες», τεύχος 1ο, «e-Δίκτυο-ΤΠΕ» και «Μιχάλης Δερτούζος», σελ. 1-14, ISBN 978-960-89753-8-5.
- Tsihouridis, Ch., Batsila, M. (2016). ”Team spirit” or ”Impoverished” management? The profile of the school leader of today. MIBES Transactions, Vol 10, Issue 2, pp 119-135
- Tsihouridis, Ch., Matsaggos, K., Batsila, M. (2017). Developing a research tool to evaluate basic factors of Vocational Training Institute courses and educational practices. MIBES Transactions, ISSN 1790-9899 Vol 11, Issue 1, pp 106-118
- Μπατσίλα, Μ. (2018). A RAI teaching and learning approach to English language skills acquisition. Scientific Educational Journal “Educ@tional circle”, 6(2), pp. 7-22, ISSN 2241-4576
- Τσιχουρίδης, Χ., Γκουντζινόπουλος, Α., Μπατσίλα, Μ., (2019). Ο θεσμός της μαθητείας στην Εκπαίδευση: Διερευνώντας τις απόψεις των συμμετεχόντων – Η περίπτωση του ν. Λάρισας. International Journal of Educational Innovation (IJEI), Vol.1, pp. 98-109, ISSN: 2654-0002. Προσβάσιμο στη διεύθυνση: https://journal.eepek.gr/
- Γκουντζινόπουλος, Α., Τσιχουρίδης, Χ., Μπατσίλα, Μ., (2019). Η μαθητεία ως ο συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος. Απόψεις μαθητών και εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ.. Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό «eκπ@ιδευτικός κύκλος», ISSN: 2241-4576. (Δεκτή προς δημοσίευση).
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων
- Marianthi Batsila, Charilaos Tsihouridis, (2011), «How effective is the use of I.C.Ts in the teaching of reading and writing skills in English for Specific Purposes? A case study with instructive scenarios», Proceedings of 14th International Conference on Interactive Computer aided Learning ICL2011 will be held on September 21 – 23, 2011, in Piešťany, Slovakia. pp 264-268 ISBN 978-1-4577-1748-2
- Tsihouridis, Ch., Batsila, M., Vavougios, D., Ioannidis G. (2011). Enhancing and assisting laboratory teaching of electrical circuits using ICT: an evaluation of educational software. Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning ICL2011 11th International Conference Virtual University u’11, Piešťany, Slovakia, 2011, International Association of Online Engineering, IEEE, ISBN 978-1-4577-1746-8, pp. 323-335.
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch., Vavougios, D. & Ioannidis, G. (2014). Teachers’ attitudes towards the use of Web 2.0 tools in educational practice – A critical approach, International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 3-6 December, Dubai, 2014, pp. 464 – 472 ISBN 978-1-4799-4437-8
- Batsila, M., Tsihouridis, Ch. (2014). The Impact of Web 2.0 Edmodo Tool in Junior High School Classes: A comparative Study. International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 3-6 December, Dubai, 2014 pp. 545-552
- Batsila, M., Tsichouridis, Ch. (2015). The siLang window to interaction – A game-based case study with Vocational High School learners. International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 20-24 September, Florence, Italy, 2015, pp.540-547
- Batsila, M., Tsichouridis, Ch. (2015). “Who says I can’t make my story come true?” – A K-12 digital story based instructive scenario. International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 20-24 September, Florence, Italy, 2015, pp.548-556
- Tsihouridis, C., Batsila, M. (2017). “Classrooms Without Borders” – Instructive Scenarios Based on Mobile Learning to Support Differentiated Learning in Vocational School Settings. In: Auer M., Guralnick D., Uhomoibhi J. (eds) Interactive Collaborative Learning. ICL 2016. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 545. Springer, Cham, pp. 398-414. DOI 10.1007/978-3-319-50340-0_35.
- Batsila, M., Tsihouridis, C.. (2017). The Magic Power of the … Magic PowerPoint to Foster Vocational Learners’ Participation and Speaking Skills in English! – A Comparative Study. In: Auer M., Guralnick D., Uhomoibhi J. (eds) Interactive Collaborative Learning. ICL 2016. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 545. Springer, Cham, pp. 383-397.
- Batsila M., Tsihouridis C., Tsichouridis A. (2017) Introducing “Kodu” to Implement Cross Curricular Based Scenarios in English for K-12 Learners. 20th International Conference on Interactive Collaborative Learning, 27-29 September 2017, Budapest, Hungary, pp. 1069-1079.
- Batsila, M., Tsichouridis, Ch. (2017). Let’s go… Kahooting” – teachers’ views on C.R.Ss for teaching purposes. International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 27-29 September, Budapest, Hungary, 2017, pp. 1045-1054.
- Tsihouridis C., Vavougios D., Batsila M., Ioannidis G.S. (2018). The Timeless Controversy Between Virtual and Real Laboratories in Science Education—“And the Winner Is…”. 21th International Conference on Interactive Collaborative Learning, 25-28 September 2018, Kos Island, Greece, pp. 1539-1550
- Tsihouridis C., Batsila M., Tsichouridis A. (2018). Towards the Journey to Accomplish the “Joy of Learning”, 21th International Conference on Interactive Collaborative Learning, 25-28 September 2018, Kos Island, Greece, pp. 1076-1087.
- Tsihouridis C., Batsila M. (2018). Does Innovation Need a Reason? The CRS Within the Secondary Education Framework, 21th International Conference on Interactive Collaborative Learning, 25-28 September 2018, Kos Island, Greece, pp. 1112-1123.
- Tsihouridis, Ch., Batsila, M., Vavougios, D. (2019). Expanding STEM to the Suggestion of STE-SAL-M; A Cross-Curricular Approach to Primary Education. Teaching and Learning International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 25-28 September 2019, Bangkok, Thailand, 2019
- Tsihouridis, Ch., Vavougios, D., Batsila, M., Ioannidis, G.S. (2019). Virtual and Augmented Reality in Science Teaching and Learning. International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 25-28 September 2019, Bangkok, Thailand, 2019
- Tsihouridis, Ch., Vavougios, D., Batsila, M., Tsihouridis T.A.. (2019). WebQuests: From An Inquiry-Oriented Instruction to the Connectivist Approach To Science Teaching For The 21st Century Learners International Conference of Interactive Collaborative Learning and Engineering Pedagogy, (ICL), 25-28 September 2019, Bangkok, Thailand, 2019
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά ελληνικών συνεδρίων
- Batsila, Μ. (2013). Integrating ICTs into the teaching of learners’ receptive and productive skills in E.S.P. classes. Στο: Ν. Τζιμόπουλος, (Επιμ.), Πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου: Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (2013, Τόμος Β. Πανεπιστήμιο Αιγαίου) – Τμήμα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, Σύρος, 2013, Εκδόσεις Ε-Δίκτυο ΤΠΕΕ, Αθήνα 2013, (σελ. 1067-1075), ISBN 978-960-89753-8-5 SET.
- Μπατσίλα,Μ., Τσιχουρίδης, Χ. (2014). Η χρήση του Edmodo, ως εργαλείου ενίσχυσης των δεξιοτήτων των μαθητών. Μελέτη περίπτωσης. Στο: Θ. Σαμαρά, Ε. Κουσλόγλου, Ι. Σαλονικίδης και Ν. Τζιμόπουλος (Επιμ.). Πρακτικά 3ο Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας για την Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη, Νάουσα 4-6 Απριλίου 2014, (σσ. 152-160) ISBN: 978-960-99301-1-6
- Παναγιώτου, Ν., Τσιχουρίδης, Χ. και Μπατσίλα, Μ. (2018). Διερεύνηση των Στάσεων και των Αντιλήψεων των μαθητών για την ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στην καθημερινή ζωή τους, Πρακτικά Εργασιών 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, Αθήνα 4-6 Μαΐου 2018, (ΠΕΚΑΠ) 30-4-2018 ISSN:1792-1511. http://synedrio.pekap.gr/praktika/12o/ergasies.html
- Τσιουρβοπούλου Β., Τσιχουρίδης Χ., Μπατσίλα Μ. (2018). Φύλο και Επαγγελματικός Προσανατολισμός Μαθητών. Η επίδραση Οικονομικών Παραγόντων. 4ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 12-14 Οκτωβρίου 2018, Επιμέλεια πρακτικών: Τσιχουρίδης κ.ά. (2019). Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Β΄, σελ. 986-996. ISBN: 978-618-84206-2-5, ISSN: 2529-1580, SET: 978-618-84206-0-1 https://synedrio.eepek.gr/el/to-synedrio/praktika-synedriou
- Τσιχουρίδης Χ., Κατσάνου Ε., Βαβουγιός Δ., Μπατσίλα Μ. (2019). Εικονικά και Πραγματικά Περιβάλλοντα για τη διδασκαλία της έννοιας της Θερμότητας σε Μαθητή με Μαθησιακές Δυσκολίες. 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 11-13 Οκτωβρίου 2019, (δεκτή για παρουσίαση).
- Τσιχουρίδης Χ., Πέτρου Ν., Τσιαγκλιώτης Γ., Κολοκοτρώνης Δ., Μπατσίλα Μ. (2019). Διερεύνηση παραγόντων επιλογής κινητών συσκευών από μαθητές μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο ρόλος του παράγοντα «φύλο». 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 11-13 Οκτωβρίου 2019, (δεκτή για παρουσίαση).
- Τσέκος Β., Τσιχουρίδης Χ., Μπατσίλα Μ. (2019). Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Προβληματισμοί μαθητών/τριών. 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 11-13 Οκτωβρίου 2019, (δεκτή για παρουσίαση).